I need to sleep

Ännu en sömnlös natt.
Jag förstår inte vad som har flygit i Ellie, hon brukade ju vara så duktig. Nu har det varit skrik och gnäll HELA natten.. inte velat sova själv. Så nu kämpar vi med Jan Fennell's metoder, och försöker få allt i styr. Men kan ju meddela att det  inte verkar funka. Ännu. Vi ska inte ge upp. Men jag behöver sova!!
Vi var ute på en promenad för ett tag sen, och helt plötsligt öppnade himlen sig, och regnet bara öste ner !! Vi var då duktiga och fortsatte traska på.. så nu sitter vi här och försöker värma upp oss lite..
Jag ska ta och försöka ta en siesta snart, för jag och Mamen ska ev. in till stan och ta en fika, men vi får se om jag orkar.. måste nog rycka upp mig =)

Stin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback