Friday...

"Rain rain..go away.. come again an other day.." undra om Barney sånger hjälper till att få bort det här sura vädret.. =)

image9

ÖSregn idag.. ovanligt. Vi har just kommit tillbaka från en promenad i regnet, och även om mina fötter är blöta och jag fryser lite, så var det ändå skönt med lite frisk luft.. 

..så nu ligger Ellie här och sover..


image12



..och jag skulle gärna ta en siesta..

Jag har ju nämligen varit vaken sen halv sex i morse, och av nån underlig andlening så lyckas jag aldrig komma mig i säng tidigt om kvällarna. Jag brukade ju vara så himla duktig på att somna kring 11.. men nu går det inte!

Om några timmar kommer Trev hem, och vi ska städa och åka och storhandla. Låter kanske inte så kul, men jag har en hel del jag måste köpa och ska laga go middag ikväll, och Trevvan frågade mig imorse (tror jag iallafall..) om vi inte kunde hyra film och bara mysa ikväll.. något som vi inte gjort på länge. Men jag kan tänka mig att det inte kommer att bli av, alltid ska det vara nåt.. Murphy's Law.. jag och hajna Murphy verkar ha alldeles för nära kontakt på senare dagar..


Jag läste lite i The Secret häromdagen, och jag blev som glad.. jag vet inte varför, men..ja.. det var väl nåt som klickade. Alla som känner sig nere borde verkligen läsa den boken..
image8

kolla in
http://thesecret.tv.. rekommenderas varmt!

Undra vad jag skulle ha hittat på nu.. uttråkad. Borde kanske skaffa mig ett jobb? =)  nedå. Inte ännu. Trivs rätt bra med min stämpling.. ska ta och försöka läsa lite en stund istället. Måste röra på hjärnmusklerna så de inte ruttnar bort..

Igår lyckades jag även sparka igång min digital kamera i hela 10 minuter. Jag måste ta och försöka fixa mig en ny kamera, det här går ju inte. Jag älskar ju att fota allt möjligt, och blir galen av att stirra på en trasig kamera ger mig ont i magen.. Måste ju uppdatera mitt bloggande med bilder..


Nu ska jag ta och läsa lite, skriver mer sen.


Stin


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback