Det käraste man har...

... sätter man på bordet

image14

När jag kom in i vardagsrummet hittade jag nämligen min lilla hundvalp uppe på bordet.. Hur hon lyckats komma sig upp dit är ett riktigt mysterium...

Idag har vi inte gjort så mycket... tvättat.. förberett middan.. pratat med min kära vän Annso som ringde och kollade läget..
Vi är rätt trötta efter en hektisk helg, men OJ så kul vi hade!!!  Jag och Trev teamade upp med gänget på Lockey's, drack alldeles för mycket på alldeles för kort tid och var rvungen att fly från två gamla gubbar som tydligen trodde att de var "about to get lucky".. urk. Sen traskade vi över till Barmondays där det var FULLT hus. Som vanligt så lyckades jag skaffa mig nya vänner, och jag hade fult upp med att umgås med dem... tydligen så hann killarna bli oroliga för att jag var borta så länge.. hm. Allt var ju under kontroll.
Sen bar det av hemåt, där Trev somnade på soffan, Brian låg upp och ner på golvet (!) och åt en polarmacka med kyckling på, och Avril försökte förgäves få Alan att uppföra sig, men inte det. Haha.. inte lätt.
Söndag fortsatte festen för Trev och ALan, men stackars Brian som skulle köra hem til Dublin skaffade sig en ny best friend - Alkomätarn =) Så när han var ok att köra drog grabbarna hem (Avril for till Kilkenny på morgonen) och Trev smnade på soffan, och jag städade. Jag undrar vd som hänt med mig, jag är MANISK. Dammsuger jämt och sändigt, och får frispel om jag hittar smuts nånstans. Antar att det är bra. Plus att det nog går över =)

Oj, nu kräktes min vovve på mitt köksgolv.. stackars liten.. undra vad som orsakat det.. Hon ville inte äta i morse, så det kanske var nåt som lurade.. hoppas att hon inte har tänkt att gå och bli sjuk.. det lilla livet.

Nu ska jag ta och sparka igång middagen tills Trev och Darren kommer hem. Fläskfile' i Sweet n' Sour sås.. hemskt länge sen vi åt det.. nu blir det då av iallafall !


Stin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback