billig!!!

det är precis vad hon är. jädra skit hund. Hon har varit vaken och skrikit och gnällt hela natten och jag hann bli alldeles galen innan hon (och jag) somnade kring halv tre. sen vaknade hon halv sex, och jag önskade att jag bodde i ett hus med ljudisolerade väggar.
det är ju tur för henne att hon är söt och snäll under dagen, annars hade det ju blivit problem.
just nu är hon så gullig där hon sitter och äter frulle.
söt skit.
hoppas hon sover i natt.
image16

Idag ska jag kanske åka till Dublin med Mamen och shoppa lite, beror på om paketet hemmifrån kommer att levereras idag eller inte. Jag ringde just och väckte min kära mor, som lovade att forska i saken.
Ikväll har jag och Ellie vår sista valpkurs.
Det har varit short but sweet. Jag undrar om Alison kommer att hålla i "fortsättningskurser ellr om det är något jag måste hitta nån annanstans. Får undersöka det ikväll.
Nu ska jag krypa upp på sofan en stund innan jag kollapsar av trötthet.
Att vara hundägare är verkligen inte så kul ibland =)


Stin.

Kommentarer
Postat av: sussi

sikken sötnos!!! =D

2007-08-03 @ 18:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback