Tess !

Idag kommer min kära Tess hit till Irland!
Det ska bli så kul för vi har inte setts på så länge
Men innan det är dags att hämta henne på flygplatsen så måste jag

- Åka med Ellie till vetrinären för att reda ut varför hon hostar..(tills hon nästan kräks..)
- Åka hem igen och fixa det sista med packningen
- Försöka hinna städa upp lite hemma (lär ju inte gå bra..)
- Hinna till bussen och åka till Dublin för att lämna Ellie, som ska följa med Trev till Derry och hämta den nya bilen
- Åka in till stan, hoppa på en buss och sitta i fredags rusningstrafik..
och sen
då är förhoppningsvis Tess' flyg i tid..
så hon hinner shoppa lite, Affärerna är ju öppna till 22,00 men det lär vara PACKAT! med folk.  Vi får se hur många affärer vi hinner in i..

Aisling och resten av damerna har bestämt sig för att gå ut ikväll trots allt
och det är ju trevligt
men jag hoppas bara att det inte blir nå tjorv om vart vi ska gå..=)


Nu ska jag grejja vidare lite innan det är dags att börja dagens stress som inleds med vetrinär besök. Jag hoppas verkligen på goda nyheter.. det är inte ofta man önskar att ens lilla hund har en förkylning.. men det tror jag inte.. har aldrig hört en hund hosta så där.. huvva.. min lilla strumpa.

Hoppas alla får en bra helg.. för det har jag tänkt ha.. =) är dock dödstrött nu.. som alltid.. kan inte sova om nätterna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback