Svenska Idoler

OJ vad god mat vi åt igår...
och gott vin =)
OCH
hemskt trevligt sällskap !!

Tummen upp för Ashling som rekomenderade
SABA

image91


image92

Helt klart ett ställe att besöka igen !
( Även om jag var tvungen be om bestick eftersom jag inte kan äta med pinnar..*s )




Jag har med spänning följt (om än på avstånd) kampen mellan Sverige's "idoler".. det verkar ju som att M kommer vinna, men det kanske passar bättre om A kommer två och får släppa "riktig" skiva.. Vi får väl se..

Här kommer då ett smakprov på Leona, som vann i "våran idol" ifjol. 



även om jag tycker om mitt kära hemland så kan man ju lätt erkänna att M & A skulle låta lite "lagom" bredvid Leona. Nåväl. Vi får hoppas att det går bra för tjejerna !

Idag var jag så himla trött så jag smet tidigt från skolan,
MEN
jag hade ett hemskt givande samtal med han som är head of sociology department.. Professor O'Riain..
Han är verkligen en hemskt bra människa...och en klok professor =)
och
han har nu lyckats hjälpa mig att reda ut mina (något förvirrande) framtidsplaner
och det verkar som att det kommer bli bra till slut..
Han sa att jag var så gott som garanterad en plats på deras Masters program, om nu inte mina betyg blir ur-usla av nån anledning.. och att det jag vill göra min PhD forskning om passar utmärkt i deras department.
För att göra saken ännu bättre sprang jag på Wendy efteråt, och vi pratade en lång stund om vad Prof. O'Riain hade sagt.. Så länge som hon blev sen till klassen hon skulle undervisa.. ops. =)

Nu ska jag ringa min mamma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback