nu är det jul här i vårt hus

Alla har så fina bloggar nu sä här i juletid
och det skrivs om goda lussebullar
och glögg
och allt annat som hör julen till.
Själv ligger jag nerbäddad och försöker samla kraft till att kravla mig upp ur sängen
för
STINA HAR ÅKT PÅ VINTERKRÄKSJUKA !! jippie
Det är så typiskt och jag blir så less
och jag måste skriva uppsats som egentligen skulle in idag
men det fanns det ju inte en endaste möjlighet till
så jag ringde sociologi  sekreteraren och gav henne de goda nyheterna..
blä
Måste gå till doktorn imorgon och få ett läkarintyg på att jag varit sjuk.. annars drar de 10% av mitt betyg..och jag behöver alla poäng jag kan få kan jag lova.

Sen bär det av till Donegal imorronkväll
och sen IKEA på fredag. Jag försökte få Trev att vilja vänta med Ikea tills efter jul.. men inte det.. jag tror minsann det är första gången i livet han velat gå på ikea.. nåväl. Får hoppas att jag mår bättre då.

Nu ska jag vila lite innan Trev kommer hem, jag och Ellie ligger här och gnölar..  min lilla stackare har ju ett virus i halsen, så hon får inte promeneras tills hon slutat hosta.. hm. Hon har ju då börjat bli lite bättre nu iallafall.. stackarn sov ju så gott som hela helgen efter mega sprutan hon fick hos vetrinären i fredags.. huvva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback