getting nowhere fast

Idag känns det som att jag paddlar för allt jag är värd.. men verkar inte komma nånstans..


image94

Jag har för mycket att göra
och då blir jag som ett stress monster och får inget gjort.

Men jaghar då haft en trevlig dag.. var iväg till Newbridge med Mamen
och jag hittade de finaste stövlarna på River Island.
Det var ju bara too bad att de kostade ungefär lika mycket som jag
har kvar att leva för till mitt nästa CSN i februari.
Så istället blev det en billig (13 euro!! ) men himla fin väska från Penneys istället
och
lite julpynt som jag hade tänkt försöka få upp idag.
Vi får väl se hur det går med den saken.

Nu måste jag iallafall försöka städa lite i vårt kära hus
för Alex och Sandra var här
och nedervåningen ser ut som en krigszon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback