.

Har haft alldeles för mycket att göra de senaste veckorna
så bloggen har fått lida
Inte för att det gör så mycket
för idag kommer det inte bli nåt speciellt spännande inlägg heller.

Julen var då bra.
Många fina julklappar och alldeles för mycket vin några kvällar, så Stina var trött
vissa dagar.. men kul var det.
Nu är jag då hemma från Donegal igen.
Trev skjutsade hem mig och Ellie igår
och vi packade in alla grejjer och gjorde upp eld och mös med lite vin
och såg tv..
Imorse så åkte vi och handlade lite proviant till mig
för Trev åkte nämligen tillbaka till Donegal tills på måndag..
för jag ska vara hemma och plugga.. blä.

Jag har planerat in en siesta nu snart, sen ska jag sätta mig med böckerna och renskriva lite anteckningar
tills ikväll, och förhoppningsvis får jag sova gott efter det.
Iof sover jag aldrig bra när jag tentapluggar. Vanligtvis sover jag knappt nåt under den första veckan
och då bli det ju rätt jobbigt att tänka..
Vi får hoppas att det blir bättre i år.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. kommentar från Emmas kompis Emilie. Hej lillasyster hur mås det. Hörde om lilla Ellie beklagar och hoppas lilla Svea mår bättre. Vi önskar er all lycka. Kram Emilie Emmas kompis som vann i Geni i kväll....Emma får nu tequila hos mig kram från Emilie

2008-01-05 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback