Ellie is not having it..

Ellie är verkligen inte lika överförtjust i lillvalpen som jag.. She is having none of it..
Hon som älskar att busa med alla hundar annars.. antar att det blev annars nu när han "tog över" hennes hus..
Helt sur är hon.
De busade lite  i morse, men då gnagde han lite på henne,
så då blev hon sur igen
och nu ligger hon och surar på övervåningen.

Om det inte blir bättre idag så ver jag inte riktigt hur jag ska gå till väga.
Tanken var ju att han bara skulle vara här tills imorronbitti.. men det verkar som att det kanske kommer att ändras.
Hoppas inte det.
Orkar inte existera i ett hus med så mycket sur-energi.
Hoppas att Ellie inser att han faktiskt är hennes kompis
fast hon verkar lite för posh för honom.. jag menar.. han pinkar ju golvet !!! =) Jag kunde inte låta bli att skratta åt Ellie's min då han hann pinka inne. Hon blev som förnärmad. Om hundar nu kan bli det *s*

Nu sover då lillknytet och jag ska krypa tillbaka i min säng en stund
Sen måste jag städa, skrubba golv, passa hundvalp
och
(of course.=/ )
plugga =/

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback