tired

Jag fick inget gjort igår.
Jag var SÅ himla trött, så jag ville bara dö
men sen så tog jag och min kära hund tag i saken och traskade upp till posten för att hämta mitt paket.
Ellie var duktig, även om hon inte ville hoppa in i min väska när det var dags att gå in på posten.. men som tur var så kom min vän Colin precis och gick, och han hjälpte mig =)
När vi väl kom in på posten visade det sig att mitt paket inte fanns där, utan PÅ ANDRA sidan stan.. så då var det bara att traska dit.
Det tog ett tag, mest för att Ellie hade så mycket att lukta på, och jag ville inte skynda på henne på just på den vägen, för i vanliga fall är hon lite rädd för långtradare ..så nu fick det ta tid.
Vi tog en annan väg hem, och stötte på STORA skällande greyhounds, tinker hundar mm mm.. men Ellie var så duktig.. det är nog jag som måste lära mig att slappna av lite =)
Nästan 2,5 timmar senare kom vi hem igen, efter en BETYDLIGT längre tur än vad som var planerat, och både jag och Elllie var trötta. Eller, Ellie var trött i ungefär tio minuter, sen var det full fart igen.

Sen kring 18.30 kom Trev hem, och vi käkade middag och surrade en stund, sen blev det TV, och sova TIDIGT!! personligen så var jag på väg mot sängen kring 21, men fick order om att inte sova så tidigt ! så vid 22 sa jag gonatt till min lilla "familj" som låg utslagna på soffan, och drog mig mot sängen.
Några minuter senare gick Trev och la sig, och jag somnade direkt.

Jag tror jag har sovit för mycket de senaste dagarna, för jag är fortfarande trött, eller så är det vädret som gör att man inte har nå energi till nåt.. behöver verkligen några soliga veckor för att orka med vintern... men det verkar inte som att det blir nåt av det. Förmodligen blir det sommarvärme när skolan börjar om i september, det brukar vara så.

Idag så är det storstädning som står på schemat, men vi får se hur det blir med det. TRÅKIGT!!! men behövs göras.
Har tänkt renbädda med våra nya mysiga sängkläder och kanske till och med slå på stort och möblera om  i vårt sovrum.. får se hur längt orken räcker.
Men först ska jag slå på TVn och kolla på mina morgon nyheter.. känns som en "arbetsskada" från college att alltid vilja se nyheterna... haha..

Och vad var det för nåt i mitt paket månntro?

jo, ett stycke :

image31

kanske inte världens mest spännande grej, men hittade den som rekommenderad läsning på college hemsidan och har tänkt försöka läsa den innan vi börjar om skolan.. om jag nånsin har tid och motivation. =)

Stin.

Kommentarer
Postat av: Danne

Tsss! =) Btw, Har du
MSN??

2007-08-21 @ 18:25:27
Postat av: tinkerbellan

går det bra på valpkursen???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback