The search continues

Mitt hår blev jättefint när jag klippte mig i fredags..!! Claire som klippte mig var himla duktig, och jag är så nöjd med färgen!! ska DEFINITIVT gå tillbaka dit ! Det hela slutade med att jag fick  mig en fin liten lugg åxå, och det är ju kul... alltid kul med nåt nytt.
I helgen har svärfars varit här. Det är ju trevligt, men alltid skönt när folket åker hem =) Det var "festival" i vår stad i helgen desutom.. men den regnade som bort.. vi var iaf där lite, drack lite öl på pubarna.. och det var rätt så lugnt och skönt.. På lördan fick även lilla Ellie följa med, och managern på Casey's sa att det var ok att ta med henne in på puben med oss.. så det var snällt.
På söndan traskade jag och Trev ner till stan, snokade runt, lyssnade på musik, drack några öl.. och Ellie fick många beundrande blickar och vänliga ord.. Men när det började ÖSregna (har aldrig upplevt sånt regn förut i mitt liv!!) så hoppade vi in i en taxi och brassade hem och tände en eld i vår kära öppen spis och mös i soffan.

Måndagen var en utmattande dag. Sprang på stan mellan 9.30 och 18.30 och sökte en outfit till Jackie's bröllop på fredag. Jag hade av nån anledning lyckats intala mig själv att jag hade MASSOR med tid kvar .. men inte det... Jag var in i garanterat varenda affär i Dublin (med omnejd) , men allt var så himla utplockat pga slutspurten på rean.. Jag undrar när affärer egentligen har "vanligt" pris.. verkar altid vara superrea.

Efter många om och men köpte jag till slut en svart John Rocha kläning.. som jag ska byta!! USCH! tyckte den var ok när jag provade den på affären, men INTE DET!!! SÅ nu är jag back to square one.. dock en dag närmre till bröllopet.

Det vore ju egentligen inte the end of the world, om det inte vore för att irländare är så jävla precisa när det gäller bröllop.. Det är helt sjukt va finflåsa det ska vara. Så nu har jag tänkt vara lite effektiv, och kollar igenom några affärer online, för att försöka lokalisera klite läder INNAN jag brassar iväg igen.

Jag har nämligen funderat på att ta tåget in nu på eftermiddan, och sen åka hem med Trev.. vi får se hur det blir.. min kropp är i nån slags koma efter gårdagen. Shopping i Dublin är ingen lek mitt i turistsäsongen ! =)
 Frågan är ju bara om jag pallar.
 The search goes on.

Nu ska jag krypa upp bredvid Ellie på soffan och mysa en stund innan jag hoppar i duschen.


Stin.

Förresten.. fick ett roligt email från Paul -  "Why women stay single " ... haha.. bjuder på smakprov av anledningarna här nedan.. =)

image25
  URK!!

image26

image27

image28
 Jag är övertygad att det var den här mannen jag och mina vänner såg på havsbadet.. allvarligt.

image29

GU VAD JAG ÄR GLAD ATT JAG HAR MIN TREV!


Kommentarer
Postat av: sussi

fiiiiiiiiiii fan vilka sexiga hunks du grävt upp! hahahaha! NOOOOOOOOOOT!!!!!! urks......

2007-08-14 @ 09:47:23
Postat av: Caroline

Oh yeah baby! :) Mannen som var beklädd med hår över hela kroppen är definitivt my cup of tea. ;) Var kan man hitta honom, kan tänka? Tänk på vintern när du fryser, ja, då kan du bara ha honom som något slags element. Mitt andrahandsval var killen med shortsen. Vem har sagt att det är endast tjejer som kan ha hotpants? :)

2007-08-15 @ 14:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback