har tappat allas telefonnummer!!!

Oj vad tiden flyger ! Läste i PT att första halkan nu infunnit sig.. ojoj.. det är ju bara augusti.
Snart är det vinter.. huvva..  längtar INTE till det kan jag ju lova.. regn regn regn..
Nåväl. Ännu har inte vintern kommit, så jag antar att jag inte ska klaga innan dess. Kommer finnas många långa dagar att gnälla om sånt sen =)

Förresten.. när jag bytte mobiloperatör igår så FÖRSVANN ALLA MINA NUMMER !!!! först fick jag lite panik, men nu får det väl vara så. Det är ju lite tråkigt iof, för jag är ju så dålig på att minnas folks telefon nummer.. så hör ni inte av mig så beror det på det.. lär ju ta några år innan alla nummer är tillbaka =)
Jag är då supernöjd med min nya telefon, och är SÅ glad att jag fick den av Trev =)

Jag har spenderat många timmar igår och idag med att korrektur-läsa en väns  B-uppsats som ska in idag. Det var väl lite osmart att inte få fingret ur och skriva klart den förut, men så är han  =) Jag blev dock lite sur över att han inte ens kunde säga tack för hjälpen.. Det är ju lite surt då jag suttit med uppsatsen flera timmar, då jag väldigt gärna kunnat göra något annat.

Idag ska jag bara slappa, städa undan lite, för vi ska till Donegal sen ikväll, och blir där tills på söndag och det är alltid skönt att komma hem till ett välstädat hus. Vi hade egentligen tänkt var hemma i helgen, men Trev lovade i ett svagt ögonblick att åka hem och hjälpa hans pappa med nå grejs. Det enda kuliga i det hela är ju att Dec,Mamen + barn åxå ska dit, så då kanske jag får slappa lite, om Alex busar med Ellie =) Skönt med barnvakt ..haha.

En annan bra sak med att åka till Donegal är att vi kan ju promenera och busa på stränderna kring Bundoran och Ballyshannon.. HÄRLIGT !!! och Ellie älskar att vara där !! jag med =)

Nu ska jag krypa upp i soffan en stund, känner mig trött.. behöver somna tidigt, och vakna sent.. om än så bara EN dag... vore något det.. =)

Tjipp






Kommentarer
Postat av: Johan

tacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktack
tacktacktacktacktacktacktacktack
var lite stressad den dagen. Du är verkligen underbar
som ställer upp! Hoppas jag tackat dig nog nu iaf =))
kraaaaaam

2007-09-03 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback