friday

Efter en vecka med strålande sol, stekande hetta, och 1000 mil staket att måla har vi helgen kommit.
Äntligen!
Jag har fått nån slags "frätskada" under ögat, och på armarna.. färgen vi använde fick visst inte komma i kontakt med huden- något som vi insåg alltför sent. SÅ nu ser jag ut som att jag fått en riktig tjockablängare =)

Jag håller på att packa lite sporadiskt och väntar på att Trev ska komma hem.. och sen ska vi brassa till Donegal. Jag hade först tänkt stanna hemma i helgen, tills jag insåg att det är lång helg, och inte vill jag sitta själv i 4 dar..
Jag får väl dega där borta eller nåt =)

Idag kom Ellies sele, och den vara ALLDELES för stor.. men eftersom jag inte är så rik, och då hon kommer att växa en hel del till så var jag så händig och sydde in den, och det blev himla fint.. så nu kan hon ha den i helgen =)


Nä nu måste jag packa.

Trevlig Helg!

 =)



Stina


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback