FÖRKYYYLD

Jag undrar när den här förkylningen ska försvinna. Jag börjar bli så less.
Jag har inte ork att göra nåt! och jag ska ju in till Dublin imorron och klippa mig, och kolla efter kläder till Jackies bröllop nästa fredag. Jag hade ju tänkt få det gjort nu under veckan, men blev ju som sagt däckad, och har hostat och snorat mig igenom de senaste dagarna. Vi får hoppas att jag lyckas hitta nåt fint att ha på mig, annars blir jag då sur.
Men jag ska ju klippa mig och så imorron, och jag blir KNÄPP om det inte blir fint. Är så less på Irlands sura frisörer som inte kan klippa.. om man nu inte betalar 900  kr för KLIPP!!! hm..
Förhoppningsvis blir det då fint, har flera kompisar som klippt sig där, och speciellt Laura blev JÄTTEFIN! + att jag stötte på Valerie för nåra veckor sen som var SKITSNYG på skallen, och hon hade just klippt sig där.. så håll tummarna =)

Nu ska jag ta lite mer Panodil, och krypa upp i soffan och tycka synd om mig själv ett tag innan jag börjar söka i huset. Vi får nog främmande i helgen, så jag tänkte renbädda i gästrummen och grejja med sånt jag inte hunnit under veckan.

Stin

Kommentarer
Postat av: Danne

JEEEZUS vad du är duktig på skriva Schtajn! varit dålig på att hålla mej uppdaterad sista Månaderna, skall bli en flitigare prenumerant dock! =) SKÖT OM DEJ!

2007-08-11 @ 10:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback